El Dijous Gras de CM

Avui ha estat un matí d’assaig i passejada refrescant i una tarda de bojos.

Al matí tot el cicle ens hem trobat al poliesportiu i hem acabat de repassat els balls de demà divendres. Després, hem carregat motxilles i cap a l’Ermita de Sant Joan, a menjar l’entrepà de truita, botifarra d’ou o del que vingués més de gust. I abans de marxar, a petició popular, hem gravat un Mannequin Challenge per a tots vosaltres.

A la tarda, sí que l’hem feta grossa. Units, totes quatre classes, ens hem apoderat de l’ala est de l’escola i hem pogut gaudir de diferents activitats: uns bailoteos amb el Just Dance i cançons que ens agradaven, uns murals conjunts i una vella quaresma en tres dimensions (unes de petites per a qui en volgués, i una d’enorme per al passadís de l’escola). A partir de la setmana vinent haurem de començar a eliminar potes.

Ah! I no podia faltar un equip de maquilladores per aquells i aquelles que volien.

Una bona manera per acabar de fer el dia rodó.

>> AQUÍ TENIU UNES QUANTES FOTOS DEL DIA <<

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *