Castells de sorra – CM

El passat dimecres 16 de maig, tot l’alumnat de Cicle Mitjà vam desplaçar-nos fins a les costes del Garraf per gaudir d’una experiència fantàstica en un dia immillorable.

Tot va començar, però, prèviament a l’aula on el Cicle es va dividir en petits grups per tal de parlar i organitzar-se pel que seria una sortida a la platja on haurien de fer un castell de sorra cooperativament. L’alumnat va haver de decidir què farien i quins materials i eines necessitarien; així com qui portaria cada un d’aquests estris.

Ja a la platja, i ben esmorzats, vam passejar una estona breu per recollir petxines, tronquets i branques, pedres i altres elements que ens servíssim per acabar de decorar el castell.

Després, ja va ser moment de començar a treballar. Ens vam escapar per la sorra, tot i que a prop de la vora del mar, i cada grup va engegar la feina de construcció d’un castell, conjuntament, amb concens i debat.

Una estona llarga (però curta alhora) més tard, ja teniem els castells acabats. Va ser moment d’agrupar-nos tots i visitar cada una de les construccions mentre els responsables ens l’explicaven.

Quan va ser hora de dinar, vam deixar la platja, i vam encaminar-nos a un parc del costat on hi havia uns quants arbres que feien una mica d’ombra. Allà també vam  jugar a diferents jocs cooperatius (salt de corda, el paracaigudes, llançaments de freesbee i torpedes…). Tot plegat per acabar de fer el dia rodó.

AQUI teniu unes quantes fotos del dia.

Fins a la propera.