SANT JORDI A CICLE SUPERIOR

La diada de Sant Jordi és un dia molt especial per a tothom, per aquest motiu els i les alumnes de cinquè ho hem volgut celebrar com es mereix amb jocs florals, manualitats, punts de llibre, poesia…

Els dies previs a la diada vam elaborar uns contes curts per participar en els jocs florals, en els següents enllaços podeu escoltar els nostres contes: contes cinquè A, contes cinquè B.

Per Sant Jordi no pot faltar la poesia, així que hem començat a treballar aquest tipus de text, per començar a treballar-lo hem fet uns rodolins.

Com podeu veure en la foto, l’AMPA també ens ha fet arribar unes revistes del Cavall Fort que ens han agradat molt.

Les manualitats també han estat presents en la nostra diada, com podeu veure en les següents imatges hem elaborat un drac molt simpàtic i també hem fet uns punts de llibre molt espectaculars que ens ajudaran a llegir.

Molt bona diada de Sant Jordi!!!