hora del conte P4

Durant tot el curs, els i les alumnes de la classe dels Unicorns, hem treballat l’hora del conte a l’aula.

Cada dilluns un company/a ens ha explicat un conte que ha portat de casa. Hem passat molt bones estones gaudint d’aquests contes. També hem après a escoltar els companys/es i sobretot a treballar la nostra expressió oral, també hem fet un treball d’aprendre a parlar davant dels altres.

Hem vist diferents tipus de contes: tradicionals, d’emocions, inventats,…i cadascú ha utilitzat diferents recursos visuals.

Moltes gràcies per les vostres aportacions!