COMUNICATS

COMUNICAT DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper 27 de març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.
Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.
Us recomanem que tingueu oberts els canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells que tipus presencial.
També us recordem que cal seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a: http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus
El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.
Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.
Atentament,

COMUNICAT DE L’ESCOLA JAUME BALMES

Donada la crisi del Coronavirus i atenent a les recomanacions i al sentit comú, ajornem fins a nou avís la reunió prevista per al 19 de març referent a la Jornada de Portes Obertes.
Al web de l’escola penjarem la informació sobre la nostra escola i el procés de preinscripció 2020-2021.
Gràcies !!