Carta a les famílies

Benvolgudes famílies,

Esperem que  tots i totes estigueu bé i que el més aviat possible podem tornar a la normalitat. Us volem transmetre el nostre suport i acompanyament.

Des de l’anunci de suspensió de les classes el passat dijous 12 de març  que va trasbalsar la nostra rutina escolar, ens hem hagut d’adaptar a un nou context generat per la pandèmia del coronavirus.

Al llarg d’aquests dies heu pogut rebre (a part dels deures/instruccions que van lliurar el tutors/es de l’escola el dijous) tota una sèrie de recursos digitals que ens ha facilitat  el Departament d’Ensenyament: plataforma xtec / edu 365 i  propostes de treball per a cada cicle. També algunes editorials ens han facilitat materials online per a què els nens i nenes puguin  accedir. A més a més el “Ministerio de Educación” a través de TVE i TVE2 fa una programació diària “Aprendemos en casa” dirigida tots els nens i nenes, sobretot aquells que no tenen accés a les eines digitals. Es tracta de poder donar continuïtat al procés d’aprenentatge dels nostres alumnes fins que tornem a la nostra rutina.

Tot i que aquest material s’ha passat a totes les famílies aneu mirant la pàgina  Web de  l’escola on s’anirà compartint informacions i recursos.

Us volem recordar algunes actuacions i aspectes a tenir en compte:

• El Departament d’Educació ha arribat a un acord amb Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio per fer difusió a través de la seva programació activitats  d’aprenentatge. Concretament, el Canal Super3 podran veure “ Una mà de contes”, el programa de ciència “ Dinàmiks”, l’informatiu infantil i juvenil “ Infok”, l’espai de cuina amb “ Manduka o el concurs d’anglès “ Fish&Chips”. Catalunya Ràdio ho farà a través de les xarxes socials als espais “ Adolescents iCat “ i “ iCat Kids”
  • Aquesta setmana l’Ajuntament entregarà targetes de prepagament a totes les famílies dels menors beneficiaris de les beques de menjador.
  • Totes les dates i terminis han quedat suspesos fins a nou avís ( preinscripció, matriculació, avaluacions externes, portes obertes, informes famílies,..). Si hagués qualsevol canvi, ja us avisarem. Moltes informacions van canviant dia a dia.

L’equip docent ha elaborat un vídeo dirigit principalment al nens i nenes de l’escola per tal de donar un missatge d’il·lusió, tranquil·litat i futur…Tot passarà i aviat ens podrem abraçar i continuar  amb la nostra quotidianitat !!

Estem a la vostra disposició,

Equip Directiu i Equip Docent

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *