XERRADA SOBRE ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Aquest dimarts dia 26 a les 16:45h, es va realitzar a la biblioteca de l’escola la xerrada “Alimentació saludable a l’escola i a casa” a càrrec del nutricionista-dietista de 7itria, Marc Caballero.

En Marc va donar als assistents eines clares i entenedores per fer l’alimentació dels seus fills i de tota la família més saludable, de proximitat i de temporada.

Al final de la sessió i per grups, es van fer propostes de menús saludables en funció de les directrius saludables que va proposar.

Agraïm a en Marc, a 7itria i a tots els assistents la seva col·laboració i implicació.