Èxit de la xocolatada solidària.

Ens plau comunicar-vos que a la xocolatada solidària de divendres passat, dia 1 de març, vam recaptar un total de 917,5 euros que aniran íntegrament destinats a la iniciativa XOCOLATADA SOLIDÀRIA per a la investigació contra el càncer infantil de Sant Joan de Déu i a l’associació Polseres Candela.

Volem agrair i felicitar a totes les famílies que vau col·laborar amb aquesta bonica iniciativa per l’èxit aconseguit. Així mateix, volem agrair l’escola Jaume Balmes, la Montse, la cuinera de l’escola, la Fleca Vallès, la pastisseria Xarel·lo, Làctics del Foix i l’ajuntament de Sant Martí Sarroca per la seva col·laboració i donatius.

AMPA Escola Jaume Balmes