Primers dies a P3 (2022-2023)

Ja fa uns dies que les nenes i els nens Educació Infantil 3 anem a l’escola amb molta alegria i moltes ganes de tornar a veure amics, amigues i mestres.

Aquests primers dies, serveixen per conèixer, bàsicament, els nous espais on «viurem» aquest curs, i començar a agafar hàbits i rutines que ens serveixin per a un millor transcórrer per aquest nou camí que tot just hem estrenat.

Encara hi ha algun plor matiner, que s’esvaeix ràpidament.

Juguem, cantem, ballem, escoltem contes, riem, hem celebrat algun que altre aniversari (i els que queden!), hem anat a descobrir d’altres mons (P4 i P5) i sobretot, sobretot, estem a punt que ens fitxin d’ADIF i RENFE pels «trenets» tan professionals que fem!

Si en només dues setmanes hem fet tants progressos, imagineu-vos com acabarem el curs.

I perquè comproveu el què us diem, aquí us en deixem unes fotos.