PROPOSTES 6è setmana del 14 al 20 d’abril

Bon dia famílies,

SANT JORDI 2020 A partir d’ara us enviarem tasques a realitzar per la plataforma Snappet, una plataforma online que ja estàvem fent servir com a reforç de continguts abans del confinament. Les i els alumnes hi hauran d’entrar i anar fent les lliçons de català, castellà i matemàtiques que els hi proposem, a la vegada que l’alumnat va realitzant els exercicis, nosaltres anem rebent informació de la seva evolució i podem interactuar en directe amb l’alumnat si és necessari.

Recordeu que per snappet podeu utilitzar ordinador, tablet o mòbil. En cas que tingueu algun problema de connexió o no podeu entrar a la plataforma Snappet, podeu enviar un missatge a la nostra adreça de correu. (arafols6@xtec.cat; jrico2@xtec.cat).

També informar-vos que cada dilluns proposarem una sèrie d’activitats a fer durant la setmana, aquesta primera setmana l’activitat a realitzar té a veure amb Sant Jordi i la podeu veure en aquest document.

Esperem que estigueu bé i veure’ns el mes aviat possible.

Salutacions,

Joan i Anna