El Sant Jordi de Cicle Mitjà

Hola, famílies!!!

Durant el matí de Sant Jordi els i les alumnes de Cicle Mitjà van anar al Castell de Sant Martí on van fer diversos tallers:

1. Xapa de Sant Jordi: cadascú va elaborar una xapa amb una imatge relacionada amb Sant Jordi, que prèviament havien pintat.
  2. Taller de poesia: els i les alumnes van llegir els poemes que van fer per a participar als Jocs Florals. Mentre un grup llegia, un altre escoltava.
  3. Taller de danses medievals: per grups van aprendre a ballar unes danses medievals.

Per la tarda, vam sortir a la pista de l’escola amb tots els altres cursos per conèixer als diferents guanyadors dels Jocs Florals 2022.

Cliqueu aquí per veure les fotos del dia.