Diada de Sant Jordi

Hola a tothom!

Aquest any la diada de Sant Jordi ens va agafar just després de tornar de les vacances de Setmana Santa així que vam poder gaudir d’un diada festiva post-vacances a l’escola.

Per motius meteorològics no vam poder anar caminant fins al Castell per fer l’acte dels Jocs Florals. En canvi aquest acte es va dur a terme al pati de l’escola.

Per la tarda tothom va poder participar en l’acte d’intercanvis de llibres molt ben organitzat per l’AMPA de l’escola que es va encarregar gestionar les diverses taules repartides per cicles on els alumnes podien intercanviar un tiquet per un llibre.

A continuació podreu veure les fotografies de la diada i dels diferents actes clicant a l’enllaç que veureu a continuació.

Fotografies Diada de Sant Jordi