Concert i festa de Nadal

Bones festes famílies!

Aquest divendres dia 22 de desembre vam celebrar l’últim dia de classe del trimestre i de l’any.

Al matí, vam fer cagar el tió i ens va donar una pila de regals!

Després, l’AMPA ens va convidar a un esmorzar boníssim!  Moltes gràcies!

Com a acomiadament de l’any, vam fer un concert de Nadal al pavelló poliesportiu. Els nens i les nens de 6è van guiar tot el concert amb una obra nadalenca que es deia “La fàbrica dels follets”, recordant-nos que els regals més importants no són els materials sinó els valors que aprenem i que són tan necessaris per a conviure en pau i tranquil·litat. La representació d’aquests valors a càrrec dels alumnes de 6è va servir de fil conductor al llarg de l’acte:

Aquestes van ser les nadales que van cantar tots els nens i nenes de l’escola.

Per últim, tant mestres, alumnes com famílies vam gaudir de poder cantar tots junts la cançó “Quan somrius” per celebrar aquestes festes. Feu click per veure-ho!

Gràcies i bones festes a tothom!

La comissió de festes.