Festa de Carnaval 2018-2019

Hola a tothom!

Un any més a l’escola hem celebrat la festa de Carnaval! Enguany s’ha decidit que cada classe anés disfressada en relació al nom de la seva pròpia classe.

Aquest any ha visitat l’escola una Reina Carnestoltes que gràcies a les seves ganes de festa i de ballar ha pogut fer front als “CaçaFestes” que volien que no es celebres aquesta festivitat tant alegre i divertida.

El divendres vam gaudir de les meravelloses coreografies de tots els nostres alumnes distribuïts per nivells des dels més menuts de P3 fins als més grans de l’escola com els de 6è.

A continuació us enllacem els vídeos de tots els cursos i un àlbum de fotografies seleccionades.

Entrada de la Reina Carnestoltes

P3 – Classe de les Papallones

P4 – Classes dels Dracs i Pingüins

P5 – Classes dels Gats i dels Taurons