Reptes i propostes Infantil – 3a setmana

Hola de nou!

Esperem que estigueu tots i totes bé i que hàgiu gaudit de les “vacances” de Setmana Santa!

Engeguem el 3r trimestre amb més reptes i algunes propostes diferents que us anirem compartint a través dels grups de WhatsApp i també per la web. Tot el que us fem arribar son propostes perquè els vostres fills i filles recordin el que hem anat treballant i continuïn tenint un vincle amb l’escola.

Sabem que cada família té situacions diferents que us permetrà fer de més o de menys. No us preocupeu si no arribeu a tot! El més important ara és que estigueu bé i que gaudiu del temps que compartiu, que de ben segur també farà créixer els més petits i petites de la casa!

Així doncs, aquesta setmana us deixem els reptes i una proposta nova que podeu veure clicant aquí! No oblideu compartir les vostres experiències a través del correu de l’escola: a8027018@xtec.cat

Ens agrada molt veure com assoliu els reptes!!

 

.

 

 

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut