LA CLASSE DELS LLEONS PER SANT JORDI

Aquest curs, per la festivitat de Sant Jordi, hem fet vàries activitats:
La primera va ser fer poemes i dibuixos per un llibre que hem preparat entre tota l’escola pels avis de la Creu Roja.
La segona ha estat veure la representació amb ombres xineses d’ un conte que ens va explicar la mare de la Martina de P3, “¿A qué sabe la luna?”. Després del conte vam ser nosaltres els que vam fer ombres xineses amb altres titelles i dracs que tenim a la classe.
Als Jocs Florals de l’escola també vam recollir uns llibres de regal pels nostres poemes.
I amb els nostres padrins varem anar a mirar contes a les paradetes que els pares i mares van muntar en el pati de l’escola.
AH! I encara vam tenir temps per fer una rosa de paper pels nostres pares!