L’escola

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

DIRECTORA: dilluns de 9 a 10 h, dimarts de 15 -16 i divendres de 11.30 – 12.30

CAP D’ESTUDIS: dimecres de 11.30 a 12.30 h

SECRETÀRIA: divendres de 11.30 a 12.30h.

ADMINISTRATIVA (Pepita): dimarts i dijous de 9 a 12.30 i 15 h i de 16 h.

Si necessiteu qualsevol altra hora, cal concretar entrevista a l’escola: per telèfon 93 788 69 13 o per e-mail escolaisaacperal@xtec.cat

TRETS D’IDENTITAT

Som una escola pública catalana, arrelada al barri, a la ciutat i a l’entorn més proper que s’inspira en els valors democràtics de la llibertat, la justícia, la convivència i la solidaritat. Volem educar els alumnes per ajudar-los a construir-se un pensament racional que els capaciti per formar-se un criteri propi i la seva escala de valors. Els eduquem en la responsabilitat, volem que siguin conscients de la dimensió social de les persones i de la necessitat d’esforçar-se per millorar la convivència i que valorin les conseqüències de les seves pròpies decisions.

Aquests aspectes els compartim des de la pluralitat i partim de maneres de fer i pensar diverses i amb la voluntat de consens i de funcionament democràtic. Sempre es respecten les diferències individuals i metodològicament es respecten els diferents ritmes, estils i estratègies d’aprenentatge de cada alumne i es vetlla perquè sigui ell subjecte actiu del seu propi aprenentatge.

L’escola és una comunitat educativa, una labor d’equip i el contacte amb la família és un element fonamental de la tasca educativa.

EL CENTRE OFEREIX

– Una educació integral dels alumnes, tant en l’aspecte individual com emocional, amb atenció personalitzada.

– Un ensenyament basat en l’observació, l’experimentació, l’activitat i l’esforç personal.

– Una educació musical, psicomotriu i de noves tecnologies des dels tres anys.

– Un aprenentatge de l’anglès a tota l’Educació Primària i Educació Infantil.

L’AMPA DE L’ESCOLA GESTIONA

– El servei d’acollida de 8 a 9 del matí.

– Les activitats extraescolars de 16.30 a 18 de la tarda.

PARTICIPEM EN

– Programes organitzats per l’Ajuntament.

– Projectes educatius que aposten per metodologies noves.

– Activitats culturals i esportives de la ciutat.

ESTRETAMENT RELACIONATS AMB

– Les escoles bressol del barri.

– Els instituts d’Educació Secundària i batxillerat de la zona on continuen els nostres alumnes (INS Nicolau Copèrnic i INS Terrassa).