Menjador escolar

PLANIFICACIÓ D’ACTIVITATS

ACTIVITATS

PERSONAL DE   MENJADOR

L’escola ofereix un servei de menjador al migdia de 12.30 a 15 h. Durant les jornades intensives l’horari és de 13h a 15:30h.

L’empresa que gestiona aquest servei és Mediterránea de Catering SL. L’escola disposa de cuina pròpia on s’elaboren els àpats. La cuinera pertany a la mateixa empresa.

La comissió de menjador del Consell Escolar vetlla pel seu funcionament i fa un seguiment i supervisió del servei.

En cas de qualsevol dubte sobre el funcionament podeu adreçar-vos directament a l’empresa o a el/la responsable del centre, en el nostre cas la Núria Martínez.

PREU SERVEI DE MENJADOR :

• Usuari fix: 6,33€
  • Usuari esporàdic: 6,96€

COMPRA DE TIQUETS / APP (manual)

JUSTIFICACIÓ DE FALTES D’ASSISTÈNCIA JUSTIFICADES

Si un alumne falta, s’haurà d’avisar a la coordinadora del menjador abans de les 10.00 h. En aquest cas, es retornarà 3,34€ per cada absència.

▪ Si s’avisa més tard de les 10.00 h, aquell àpat es produirà i, per tant es cobrarà el servei d’aquell dia en el rebut del menjador.

FITXA INSCRIPCIÓ

La fitxa d’inscripció s’ha de lliurar telemàticament a l’adreça oficinaterrassa@mediterranea-group.com o en paper a la coordinadora de menjador abans del 6 de setembre. Les inscripcions en paper es poden deixar a la bústia de menjador de l’escola a partir de l’1 de setembre o els infants poden portar-les el 6 de setembre i la coordinadora les recollirà.

Si teniu dubtes respecte al funcionament del servei podeu adreçar-vos a l’email oficinaterrassa@mediterranea-group.com o contactar amb la coordinador, Arnau.

NORMATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR

Si voleu veure activitats que es duen a terme cliqueu aquest link