DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

En motiu del Dia Internacional de les Dones, els últims dies a l’escola hem estat provocant debats que ens han portat a parlar sobre els estereotips de gènere, les desigualtats encara existents avui dia i els referents masculinitzats, entre d’altres temes que inevitablement han anat sorgint i que ens han fet reflexionar molt.

L’equip de mestres hem volgut posar la mirada en l’esperit crític i la importància d’evitar el prejudicis i la perpetuació d’aquests estereotips i rols de gènere, aprenentatge enmarcat en la coeducació que creiem fonamental per a què l’alumnat de l’escola creixi en llibertat, promovent relacions sanes i saludables.