ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES I SOTSDELEGATS/DES DE CLASSE

Els alumnes, cada trimestre, trien un/a delegat/da i un/a sotsdelegat/da de classe. Ells són els encarregats d’anar a les assemblees que celebrem amb la direcció i els representants de classe que traspassaran tota la informació a la resta dels companys/es.

És imprescindible la participació i el compromís de tots i totes els que formem part de l’escola per tal de millorar el bon funcionament, la consecució dels objectius i la realització de les tasques proposades.

La nostra assemblea permet escoltar l’opinió de l’alumnat, aprendre a decidir, a ser responsables, a organitzar i a crear un clima de convivència democràtic en la nostra escola.

La setmana passada vam fer una reunió!!!

1. Míriam

Molt bé per aquestes activitats que faciliten la comprensió de conceptes molt actuals com són unes eleccions, la representació d’un grup i el treball en equip, entre molts altres.