UNICEF -Activitats per al Dia de la Pau

Per gaudir de la pau, hem d’aprendre a evitar la violència i comprometre’ns amb la resolució pacífica de conflictes en el nostre dia a dia. Convida el teu alumnat a manifestar el seu compromís per a la pau!

L’educació per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte dels Drets Humans, la no violència i la pau són motius per recordar el 30 de gener. En aquest dia, els centres educatius es converteixen en promotors de la pau i l’enteniment entre persones de diferents idees, cultures i creences.

Students from 6th prepared cards to give out and plant a seed of peace in our hearts.