RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Cisco Aubà

El dilluns 4 de desmbre a les 16,30 hores es constituirà el nou Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Aquest any hi ha renovació dels Consells Escolars, que com ja sabeu, és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en un centre educatiu. A ls nostra escola aprofitarem aquestes eleccions  per augmentar a dues les representats de les famílies. (Actualment en tenim una, més una representant designada per l’AFA).  Per tant aquestes eleccions serviran per escollir UNA representant nova de cada sector (de famílies i de mestres).

Amb la publicació de la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, (DOGC núm. 7720, de 05.10.2018) per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels Consells Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, s’ha iniciat el procés bianual de renovació dels Consells Escolars.

Us animen a totes a participar en el procés de constitució del Consell Escolar, ja sigui com a candidates o simplement participant en l’elecció amb el vostre vot.

CALENDARI:

9 de novembre Publicació del cens electoral

15 de novembre Sorteig per designar els membres de la mesa del sector de pares i mares i constitució de les meses

19 de novembre Últim dia per presentar les candidatures

23 de novembre Publicació de les candidatures