INFORMACIONS CURS 2023-2024

BEQUES MENJADOR

Us adjuntem la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ PROVISIONAL DEL TERCER PERÍODE OBERT dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:

Document

Us adjuntem la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVA DEL SEGON PERÍODE OBERT dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:

Document

Us adjuntem el LLISTAT D’ADMESOS I DENEGATS DELSEGON PERÍODE OBERT dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:

Document

Us adjuntem la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVA DEL PRIMER PERÍODE dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:

Document

Us adjuntem la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVA DEL PERÍODE INICIAL dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024:

Document

Us adjuntem la resolució provisional dels ajuts de menjador sol·licitats en el primer període obert per al curs 2023-2024: https://drive.google.com/file/d/16A7m5hSeLfe1olcDpOeZugChj2POnf2f/view?usp=sharing

Podeu presentar al·legacions fins al 15 DE NOVEMBRE, heu de portar el formulari a l’escola:

Formulari al·legacions 1r període

RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Us informem que a partir del proper dilluns 30 d’octubre s’inicia el procés de convocatòria d’eleccions per a la renovació de les persones membres del Consell Escolar de l’escola.

Us animem a totes les famílies a participar-hi, ja que la vostra incorporació fa que aquest òrgan sigui més representatiu i plural. A més, els representants del Consell Escolar formaran part dels Consells Educatius de Districte i del Consell Educatiu Municipal de Barcelona.

El calendari del procés electoral és el següent:

Dilluns 30 d’octubre: Publicació dels censos electorals. Publicació de vacants, forma i termini de presentació de les candidatures.

Del dijous 2 al dilluns 6 de novembre: Presentació de reclamacions al cens electoral.

Dilluns 6 de novembre: Sorteig per designar els vocals de les meses electorals (16 hores, despatx de Direcció)

Dimarts 7 de novembre: Constitució de les meses electorals (si heu sortit electes en el sorteig l’Equip Directiu es posarà en contacte amb vosaltres via telefònica)

Fins el dilluns 13 de novembre: presentació de les candidatures (via correu electrònic a l’Equip Directiu)

Dilluns 20 de novembre: Dia de les eleccions. De 9 a 16 hores ininterrompudament. Al vestíbul de l’escola.

Dimarts 19 de desembre: Constitució del Consell Escolar renovat.

En document adjunt trobareu un díptic informatiu de l’Ajuntament de Barcelona, que hem penjat a l’escola també.

BEQUES MENJADOR

Ajuts de menjador 23-24 Llistat d’admesos i denegats període inicial

Primer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 4 i el 25 de setembre de 2023, ambdós inclosos, i fins al 27 de setembre per portar-la signada al centre.

CALENDARI CURS 2023-2024

Dossier I3

La reunió d’inici de curs d‘I3 serà el DILLUNS 4 DE SETEMBRE a les 10 horesal menjador de l’escola.

Dossier altres cursos

———————————————————————————————————————

12.06.2023 Publicació llista definitiva d’admesos i exclosos del procés de preinscripció.

Alumnes preinscrits

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Llista d’espera

09.06.2023 Publicació de l’oferta definitiva de places

Llista definitiva places

11.05.2023 Publicació de la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació
de places.

Aquesta llista ja no està ordenada per ordre alfabètic, sinó que recull l’ordre en què s’assignaran les places segons els criteris de prioritat i el número de desempat. Caldrà esperar la llista d’admesos per saber si finalment s’ha fet l’assignació en el centre de 1a opció o en un centre diferent del primer, doncs resta pendent l’assignació de places de reserva per a l’alumnat NEE i això podria tenir afectació en l’oferta final.

TEIXIDORES INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM (1)

09.05.2023 Avui, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Educació, s’ha realitzat el sorteig públic del número de desempat de les sol·licituds de preinscripció un cop resoltes les reclamacions.

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds és el 66.646 (nombre total de sol·licituds: 137.553)

• El número de sorteig determina el número a partir del qual s’endrecen les sol·licituds per desempatar-les.
• El número de desempat de les famílies és el que es va assignar a la seva sol·licitud i es va publicar amb la darrera llista baremada definitiva (no confondre amb el número de registre). També es pot consultar a l’espai de seguiment de la sol·licitud (preinscripcio.gencat.cat).

03.05.2023 Publicació de la llista amb el barem, sol·licituds resoltes TEIXI_BAREM_RESOLTES_BAREM (1)

21.04.2024 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera  petició amb la puntuació provisional a 21/04/2023

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM (1)

Les famílies també podeu accedir a la consulta individual, entrant a Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional, amb el DNI, NIE o passaport de la persona que va presentar la sol·licitud i el seu codi, a la web preinscripcio.gencat.cat. A partir d’avui es poden presentar reclamacions. Es pot fer des de la mateixa consulta individual o des de l’opció “Fes el seguiment de la teva sol·licitud” de la web.

JORNADES DE PORTES OBERTES CURS 2023-2024

Trobareu tota la informació al següent enllaç INFORMACIÓ PORTES OBERTES TEIXIDORES

DOSSIER INFORMATIU CURS 2022-2023 Teixidores

Calendari escolar 2022-23