Trets d’Identitat

Ens proposem construïr l’escola com un Projecte Social, Inclusiu i Col·lectiu fonamentat en les Arts Escèniques. Som una escola vinculada al barri i compromesa amb l’entorn. Vivim i acompanyem les emocions, les relacions i els conflictes dels infants, en el dia a dia, des del respecte i establint límits clars de convivència.

El Joc lliure és el pilar de l’escola a l’etapa d’Educació Infantil. Els espais i l’organització del temps estan pensats i dissenyats per oferir acció, relacions, l’expressió artísitica i el moviment en diferents contextos d’aprenentatge.

A l’etapa d’Educació Primària els reptes, els tallers i el joc lliure ofereixen als infants espais i moments d’aprenentatge en grup i individual, amb el guiatge de les mestres.

Plantegem l’aprenentatge des d’un enfocament socioconstructivista, a partir del qual els infants aprenen des de les relacions socials partint dels coneixements, habilitats i capacitats personals. Amb el guiatge de les educadores, que situa la influència educativa en els intercanvis funcionals entre les aprenents, la situació i la mestra.

Amb les sortides a la natura, al barri i a la ciutat volem que els infants coneguin, respectin i actuïn amb responsabiliat a l’entorn on viuen tenint en compte valors de cooperació, sostenibiliat i de compromís social.