P3

EBE ALPÍ 1

El passat 12 de febrer els alumnes de 3r i 4t van fer la seva primera sessió d’esquí alpí a l’estació de la Molina. Ens va fer molt bo i va anar molt bé. Aquí us deixem el recull d’imatges. Fotos

EBE ALPÍ 1 Llegeix més »

Comencem a preparar l’Esport Blanc!

Ha arribat el segon trimestre i això, pels alumnes de Cicle Mitjà, vol dir que comença l’Esport Blanc Escolar.!! Aquest programa impulsat pel Consell Comarcal ens permetrà visitar diferents estacions d’esquí catalanes i practicar algunes activitats relacionades amb la neu com ara l‘esquí nòrdic, l’esquí alpí i el surf de neu. Aquestes activitats estan vinculades

Comencem a preparar l’Esport Blanc! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut