Ajuts menjador curs 2023-2024

• La presentació de sol·licituds s’inicia el 15 de maig, fins al 29 de maig de 2023.

• La presentació dels ajuts és TELEMÀTICA: des d’un mòbil, un ordinador o una tauleta!
  • Hi ha 2 possibilitats:
      • 1ª renovar la sol·licitud del curs anterior (només caldrà adjuntar la documentació que hagi canviat)
      • 2ª generar una de nova (caldrà adjuntar tota la documentació)
          • Documentació que cal adjuntar:
            • NIF/ NIE dels membres de la unitat familiar (llibre de família si els menors no tenen).
            • Volant de convivència col·lectiu (només els NO empadronats a Sant Boi).
            • En cas de separació, conveni regulador, sentència de divorci o l’acta final de mediació.
            • En cas de defunció, certificat de defunció.
            • En cas d’acolliment, resolució de la DGAIA.

• L’alumnat que viu a Sant Boi NO CAL QUE ADJUNTI EL VOLANT DE CONVIVÈNCIA!
  • L’alumnat que ha fet la pre-inscripció per entrar a P3 al nostre centre pot fer la sol·licitud indicant la nostra escola.
  • A secundària només es donaran ajuts a l’alumnat matriculat o prematriculat en un centre que disposi de servei de menjador escolar.
  • FAQS (preguntes freqüents): Català / Castellà
  • GUIA per complimentar la sol·licitud: Català / Castellà
  • VIDEO EXPLICATIU DE COM FER LA SOL·LICITUD:
  • BASES DE LA CONVOCATÒRIA: Català / Castellà
  • Consulteu la web del Consell Comarcal: Clica per obtenir mes informació