Estimat Jesús…

El dia 5 de Març de 2024 vam rebre la trista notícia de la mort de Jesús Cisneros,  el nostre estimat amic , mestre de música i director de l’escola Gaudí durant molts anys.

Feia uns mesos que convivia amb una malaltia que no el va deixar seguir vivint.

PARAULES PER AL JESÚS

(el nostre comiat a un estimat director,  mestre i amic)

Estimat Jesús, al Gaudí sentim una immensa tristesa.

Et recordarem com un home bo, bona persona, pacient, discret, però també sincer i crític amb les idees amb què no combregaves, defensor de la llibertat i compromès amb el món.

Et recordarem amb aquella calma dels  músics, quan feies classe amb els infants, quan interpretaves al piano, i quan escoltaves la teva música i la teva gent, sempre amb el cor i des del cor. I també amb aquella marxa, alegria i aquelles riallades quan tocaves amb el teu grup Muyayo Rif o quan eren moments festius, de cançons i de trobada.

Et recordarem generós com quan en  moments difícils, vas entomar la màxima responsabilitat com a director, amb constància, dedicació i treball. Uns pares d’alumnes ens deien que tu vas ser la primera persona que van conèixer, i tu vas fer que la triessin i es quedessin a l’escola que ells també van estimar.

Sempre t’hem sentit molt a prop, molt de l’escola, tant quan en formaves part,com quan en vas marxar. En tots els moments de l’escola, els bons i els difícils, et vam seguir tenint al costat.

Aquells dos petonets que vas llençar a les teves darreres hores, quan vas obrir els ulls, sabem que ens els enviaves a tota la tribu del Gaudí.

Ens estimaves i t’estimem i t’estimarem sempre.

I ara Jesús, com et vam dir quan vas marxar de Sant Boi, Te’n vas “con la música  a otra parte” però nosaltres et durem sempre al cor.

“Sense tu, jo no puc; sense tu, si no hi ets; sense tu jo no soc ningú…. i siempre estarás al mes con”,

CANÇÓ “SENSE TU” (escolta-la, mira-la, canta-la!)