L’Andrés i la seva família

Hola a tot i totes!!!

Ja estem a l’estiu i heu començat les vacances però seguim tenint missatges per a vosaltres!!

L’Andrés i el seu germà ens expliquen com ho van passar i què feien durant el confinamen. L’Andrés va venir al març 2018 a la nostra escola procedent de Colòmbia. És un noi que s’esforça moltíssim per aconseguir allò que vol i ho podreu veure ben clar quan l’escolteu parlar català.

El germà de l’Andrés ens explica que a casa han pogut viure valors com la tolerància, l’amor i el respecte!!! Quina meravella, em sembla molt important que ens ho expliquin i que ens recordin la gran importància que tenen i la necessitat de tenir-los sempre presents i cultivar-los, a la família, a l’escola i a tots els àmbits de la nostra vida perquè son essencials per la bona convivència i per tenia un món millor i en Pau!!!

Una forta abraçada estiuenca!!!

1. Margarita

Excelente, gracias por todo el apoyo y dedicación que le han aportado a la educación de mi hijo Andrés y de los niños que integran este gran centro educativo.