DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LES FAMÍLIES

REQUISITS D’ACCÉS ALS CENTRES EDUCATIUS

Benvolgudes famílies,

A punt d’iniciar el curs escolar us volem recordar, com ve marcat per la normativa i les recomanacions sanitàries, que per assistir a centres educatius cal complir uns requisits:

Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…)

No conviure o estar en contacte estret amb una persona que hagi donat positiu o no conviure amb una persona que presenti simptomatologia compatible amb la COVID-19.

És obligació de tots els mestres i altres professionals que intervenen a l’escola de complir aquestes recomanacions, així doncs, també les famílies, han de fer-se responsables de l’estat de salut dels seus fills i filles.

Per això des de l’administració se us demana, a l’inici del curs, que signeu una declaració responsable a través de la qual les famílies:

▪ Feu constar que sou coneixedores de la situació actual de pandèmia amb el risc que això comporta.

Us comprometeu a no portar el vostre filla o filla al centre educatiu en cas que presenti simptomatologia compatible amb la COVID-19 o l’hagi presentat en els darrers 14 dies, i a comunicar-ho immediatament als responsables del centre educatiu per tal de poder prendre les mesures oportunes.

A continuació adjuntem un llistat dels símptomes per facilitar a les famílies fer-ne la comprovació diària. La família ha de comunicar a l’escola si el seu fill o filla ha presentat febre o algun altre símptoma.

També adjuntem la declaració responsable que haureu de lliurar signada als tutors/es dels vostre fill/a.

Gràcies avançades per la vostra col·laboració.

Esperem poder desenvolupar aquest nou curs amb tota la normalitat possible i sense incidències.

Declaració responsabilitat INFANTIL (1)

DECLARACIÓ RESPONSABLE FAMÍLIES A818

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *