Violins a l’aula

Sabent que la música és una eina molt important en la formació dels nens i nenes, s’ha creat un projecte en relació a la pràctica musical, amb un instrument que sigués poc conegut i que no estigués normalment a les aules. Hem establert un lligam amb l’escola musical l’Interpret que ens aporta un formador extern.

D’aquesta manera hem cregut oportú escollir el violí, un instrument d’orquestra que els nens/es de l’escola normalment no acostumen a tenir, per crear una experiència innovadora en l’alumnat que els permetés desenvolupar les seves capacitats d’una forma motivadora.

Aquesta experiència l’hem començat a portar a terme amb el 3r curs i s’estan donant bons resultats, millorant l’atenció, la postura corporal i la psicomotricitat fina entre d’altre.