Robòtica a l’escola

FEM ROBÒTICA A L’ESCOLA.

Després de pensar alguna activitat atractiva i innovadora, els mestres de l’Escola Francesc Feliu d’Aitona, volem introduir la robòtica en els processos  d’aprenentatges dels nostres alumnes.

Així doncs, pensem que la Robòtica Educativa té un caràcter interdisciplinar atès que aglutina diversos àmbits de coneixement imprescindibles per a la seva aplicació: mecànica, geometria, electricitat, algorísmica, lògica, electrònica, programació, càlcul, física, visual i plàstica. Esdevé un recurs excel·lent per al  treball en equip i el desenvolupament del pensament creatiu constituint un recurs potent per a la motivació dels alumnes de l’escola. La robòtica integrada a les aules com una activitat vehicular de coneixements i habilitats és un recurs competencial.

Aquest recurs afavoreix que l’alumnat s’acosti a la tecnologia des d’una vessant lúdica i cognitiva que estimula el seu interès per la ciència i la tecnologia com a futures opcions d’estudis i sortides professionals.