Consell escolar

consell_escolar2 (1)

• El Consell Escolar és l’òrgan col.legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, hi estan representats tots els sectors: pares i mares, mestres, admistració local i personal no docent.

• Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys el primer trimestre del curs escolar.

CONSTITUCIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

A Aitona,  a les 13:05 hores del dia 4 de desembre de 2014, es reuneixen a la biblioteca del centre els membres del consell escolar, amb la incorporació dels sorgits del procés de renovació que s’ha desenvolupat durant el mes de novembre, per a constituir el nou consell.

Llegides les actes de votació de cada sector, la composició resultant del CONSELL ESCOLAR DE CENTRE DE L’ESCOLA  FRANCESC FELIU és la següent:

Sandra Piñol Revés  Presidenta i Directora del cent
Joan Florensa Flix Cap d’estudis
Imma Segura Roigé Secretària
Imma Benages Teixidó Representant Municipal
José L. Peña Gago Representant professorat
Teresa García Calabria Representant professorat
Núria Farré Buira  Representant professorat
M. Rosa Corretgé Olivart Representant professorat
Elena Llop Callizo Representant professorat
Roberto Torre Álvarez Representant pares i mares d’alumnes
Andreu Sánchez Costa Representant pares i mares d’alumnes
Fatoumata Dembele Representant pares i mares d’alumnes
Hayat Darban Representant pares i mares d’alumnes
M. Pilar Espax Gaya Representant AMPA
Silvia Mayoral Gomà  Representant sector PAS
  • Ens reunim en sessió ordinària 5 vegades cada curs: a inici i a final de curs i un cop per trimestre.
  • El dia de reunió normalment és en dijous.
  • Els temes que tractem són recollits en les actes corresponents d’acord amb l’Ordre del Dia de la convocatòria.