Aprenentatge en línia, ens comuniquem.

Benvolguts/des alumnes i famílies,

Des del departament d’educació ens demanen garantir l’aprenentatge en línia de tot l’alumnat.

Des de l’escola els mestres us anirem proposant tasques adaptades a cada curs.

Estaria bé que vosaltres poguéssiu fer consultes  i es fes el seguiment d’aquestes tasques. Per això hem pensat crear un email per cada curs on els alumnes hi podreu adjuntar els vostres treballs i els mestres us anirem responent els dubtes, donant el vist plau a la vostra feina o indicant propostes de millora.

Considerem que serà fonamental l’ajuda dels adults per adjuntar aquests treballs, sobretot pels alumnes d’educació infantil i cicle inicial.

Si algun alumne/a encara no té email és el moment de crear-se’l (estaria bé amb el seu nom per facilitar als mestres saber qui és).

Adjuntem els e-mails on s’han d’enviar les tasques de cada curs.

Alumnat d’educació infantil  enviar a eifrancescfeliu@gmail.com

Alumnat de 1r curs enviar a primerfrancescfeliu@gmail.com

Alumnat de 2n curs enviar a segonfrancescfeliu@gmail.com

Alumnat de 3r curs enviar a tercerfrancescfeliu@gmail.com

Alumnat de 4t curs enviar a quartfrancescfeliu@gmail.com

Alumnat de 5è curs enviar a cinquefrancescfeliu@gmail.com

Alumnat de 6è curs enviar a sisefrancescfeliu@gmail.com

Gràcies per tot.

Agraïm la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *