XIV CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any ens hem presentat  al XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta, un certamen que enguany consta de dues fases.

Les dues representants de l’escola havien estat prèviament seleccionades a través d’un concurs que es va realitzar a l’escola i per un jurat format per dos mestres, la presidenta de l’AMPA i la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de Fornells de la Selva.

En la primera fase les representants de l’escola, per a cada una de les categories,  han estat la Pilar M. representat a cicle mitjà i l’Abril E. representant a cicle superior. Totes dues van haver de gravar un vídeo on llegien un fragment dels llibres triats per l’organització. Cal dir que totes dues ho van fer molt i molt bé!

Després de la deliberació,  el jurat del certamen, format per membres de l’equip ELIC del Gironès,  ha decidit que passa a la final territorial l’Abril E. Enhorabona!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut