I4 – LA BOSSA DEL CONTE

Aquest  curs els nens i nenes d’ I4, de les aules de les mallerengues i els estornells,  hem iniciat l’activitat BOSSA DEL CONTE. Cada dimecres, per sorteig, un/a nen/a s’ha emportat la bossa buida a casa. Amb la família, ha escollit un conte i l’han assajat per tal d’explicar-lo als companys/es de l’aula.

Els objectius que persegueix aquesta iniciativa són: afavorir l’expressió oral, fomentar el respecte per l’altre,  la seguretat en un mateix i el gust per la lectura i l’escolta de contes, entre d’altres.

En aquesta ocasió, ens ha fet il·lusió compartir l’activitat amb els familiars, de manera que ens han acompanyat pares, mares, avis,àvies, tietes, germans, … i han compartit una bonica estona amb tots i totes nosaltres. 

Els contes que han explicat els nens i nens d’I4 han estat els següents: 

“ L’ERUGUETA GOLUDA” (ROGER),  “ELS TRES PORQUETS” (LLUC), “ELS BOLETS S’HAN ENFADAT” (NORA), “TINC UN VOLCÀ” (ARAN), “LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA” (MARIA), “ELS CONILLETS SE’N VAN A DORMIR” (JAN), “LA CAPUTXETA VERMELLA” (GIORGOS), “HOLA! APRÈN ELS COLORS” (SERGIO), “EN PATUFET” (MARTÍ), “EN PATUFET” (ARNAU), “ELS MEUS VEÏNS PIRATES” (AMÈLIA), “EL TIÓ DE NADAL” (CARLA), “EN PATUFET” (FARES) LA BELLA I LA BÈSTIA (ADRIANA)  I “EL LLEÓ VERGONYÓS” (JÚLIA), “PUPES I TIRETES” (LIA),  “L’OVELLETA QUE VA VENIR A SOPAR” (ARNAU,  “RÍNXOLS D’ÓS” (MAGÍ), “LA VACA QUE VA PONDRE UN OU” (ÈRIC), “UN AMIC COM TU” (DÍDAC), “EL LLEÓ I EL RATOLÍ” (MARIA), “L’ESTEL DEL TALP” (ELNA), “EL PEIX IRISAT” (TEO), “EN FUMERA” (MIREIA), “EL TIÓ DE NADAL” (ALEIX), “BLANCA, ELSA I ANA” (BLANCA) I “LA VACA FLORENTINA” (IU). 

Desitgem que tots i totes hàgiu gaudit molt d’aquesta iniciativa i us hagi regalat moments especials i inoblidables. Us donem les gràcies per la vostra col·laboració famílies, tant en la preparació del conte a casa com en el cas dels que ens heu pogut acompanyar a l’aula!

FOTOGRAFIES

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut