DIJOUS GRAS

Aquest any els nens i nenes i mestres de l’escola no volíem deixar de celebrar la nostra tradicional sortida de Dijous Gras. Amb certes mesures i amb una organització diferent, hem aconseguit gaudir d’una bona diada amb els companys i companyes.

Els més petitons de l’escola, els d’Infantil, aquesta vegada han fet la sortida al matí, repartits en diferents parcs i zones verdes del poble. Han pogut passar una estona de joc amb els amics i amigues, esmorzar plegats i divertir-se amb una original desfilada de disfresses. Aprofitant que la consigna del Rei Carnestoltes per a aquest dia era una disfressa lliure, herois, princeses, policies, animals i un munt de personatges més, han ballat i gaudit de la jornada.

I a la tarda ha estat el torn dels i les alumnes de Primària. També repartits per Fornells han pogut fer una bona berenada, jocs i la desfilada de disfresses.

Ha estat un dia molt divertit i estem molt contents i contentes d’haver-lo pogut celebrar plegats. Ara tocarà esperar al curs vinent. Esperem poder reprendre la diada tots junts, com fèiem anteriorment!

FOTOS D’EDUCACIÓ INFANTIL

FOTOS DE CICLE INICIAL

FOTOS DE CICLE MITJÀ

FOTOS DE CICLE SUPERIOR

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut