TENIM UN AMIC MOLT ESPECIAL !

Fa unes setmanes hem començat una nova activitat a les classes de P5 i 6è: “l’amic lector i l’amiga lectora”.

Tots els dilluns a la tarda, els infants de P5 esperen contents l’arribada dels seus amics i amigues de la classe de 6è, amb els qui comparteixen una estona agradable de lectura. Cada nen i nena de P5 té una parella molt especial, una noia o un noi de 6è que li ajuda a llegir i, sobre tot, a gaudir dels contes. Els alumnes més grans de l’escola, col·laboren així amb el procés de lectura que tot just comencen els nens i nenes d’educació infantil. I ho fan d’allò més bé!Cada setmana, els infants de P5 canvien de llibre i aprenen coses noves.

Després, també s’emporten el llibre a casa per tornar a llegir-lo amb les seves famílies. I és que la lectura és una activitat molt gratificant però encara ho és més si és compartida!

VEURE MÉS FOTOS