Projecte Educatiu

Podeu consultar els següents documents oficials vigents que fan referència al nostre Projecte Educatiu i funcionament intern d’escola.

PROJECTES I PLANS DE CENTRE
ESTAT
ACCÉS AL DOCUMENT
Projecte Educatiu Del 2016, vigent i en estat de revisió. PEC
Projecte Lingüístic Actualitzat i aprovat Juny 2021. Projecte Lingüístic
Pla Tac Del 2019, vigent i en revisió anual. PLA TAC
Normes d’Organització i Funcionament Del 2016, vigent i en estat de revisió. NOFC
Pla d’Acollida Curs 2021-22 Pla d’Acollida Curs
Estratègia digital de centre 2023 Estratègia digital de Centre
Programació General Anual 22-23 PGA 22-23

ALTRES INFORMACIONS

Carta de compromís educatiu
El sistema d’avaluació Infografia informativa
XARXA DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Pertanyem a la Xarxa de Competències Bàsiques des del curs 2016/17.

La Xarxa CB està formada per un equip de docents que desenvolupem el treball per competències als nostres centres, elaborem instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i compartim processos d’autoavaluació.

FEM TÀNDEM amb L’H Digital

Els tàndems són projectes col•laboratius duts a terme entre escoles públiques, equipaments culturals, institucions i entitats que tenen com a objectiu desenvolupar continguts especialitzats a les escoles de primària i secundària de l’Hospitalet. Amb els tàndems es desenvolupen programes educatius a través de les arts, la ciència, la comunicació i les tecnologies, la lectura o els nous aprenentatges, per promoure l’excel•lència i la singularitat als centres educatius públics de la ciutat. Els tàndems tracten d’incorporar projectes innovadors en els currículums acadèmics dels centres perquè esdevinguin referència al seu barri.

Més informació a www.lhdigital.cat

Aprofitant el programa Tàndem que fa Televisió L’Hospitalet amb l’escola Frederic Mistral, hem demanat a alguns alumnes de quart d’aquest centre que ens expliquin com entenen ells el Nadal, que és allò que més els agrada, qui porta els regals a casas seva i quins són els seus desitjos per al 2018. La nostra companya Marina Toledo ha preparat aquest reportatge amb els testimonis de la Claudia, l’Elisa, L’AIna, l’Ian, l’Aron, el Sama, el Jan, la Clàudia, la Naiara i la Natàlia.