VISITEM EL CIM DE LES ÀLIGUES !

El passat dimecres, 30 de novembre, els alumnes del cicle mig vem anar d’excursió al “Cim de les Àligues”, a un poble que es diu St. Feliu de Codines.Ens va agradar molt aquesta experiències i és per això que la volem compartir amb tots vosaltres.

Quan vem arribar el primer que vem fer va ser esmorzar envoltats de natura i un paisatge meravellós.

Al cap d’una estona, ens van dividir en dos grups, vem donar una volta pel bosc acompanyats amb dos monitors molt simpàtics (Maite i Oriol) que ens explicàvem les característiques de les aus rapinyaires i tot allò que anàvem trobant al nostre voltant.
Després vem arribar a la zona de les gàbies on estaven totes les aus. Hi havia aus de moltes menes, les diürnes i les nocturnes; algunes estaven soles a les gàbies, d’altres vivien juntes amb altres espècies. L’Oriol i la Maite ens van posar al dia de les característiques i peculiaritats d’aquestes aus.
Finalment, va arribar el moment més esperat per alumnes i mestres: L’espectacle de vol lliure de les aus! Allà estàvem tots nosaltres nerviosos… Esperant a què comencessin a aparèixer aquells ocells tan macos que havíem vist abans a les gàbies… I de sobte! Va venir el primer i al llarg de més mitjà hora van sortir totes les aus, volant davant dels nostres ulls i a vegades, ben a prop dels nostres caps!

A les dues, vem marxar i ens vem dirigir a un Parc Natural per dinar tranquil·lament i després jugar una estona.
La veritat és que ens ho vem passar molt bé tots, és molt difícil poder veure aquestes aus en el seu hàbitat natural i nosaltres vem tenir una gran oportunitat de poder observar-les tan de prop!

VEURE MÉS FOTOS