La nostra escola

Som una escola pública familiar, acollidora i oberta al barri. La nostra raó de ser és desenvolupar un projecte educatiu que permeti formar integralment com a ciutadans i persones nois i noies de 3 a 12 anys amb la participació de tota la comunitat educativa. Oferim una escola integradora, volem educar en la igualtat, la solidaritat, l’esforç i la responsabilitat, potenciant els valors en l’estima a la diversitat, entesa com una font d’enriquiment des de l’educació inclusiva.

Formem persones per al segle XXI capaces de resoldre reptes i assumir canvis. Treballem per una formació curricular competencial, funcional i realista des d’un enfocament constructivista de l’aprenentatge amb l’infant com a protagonista d’aquest procés. Desenvolupem diferents projectes: ambients d’aprenentatge, treball per projectes globalitzats vinculats als interessos dels infants des de P3 fins a 6è, fem tàndem amb el mitjans de comunicació de l’Hospitalet de Llobregat, tenim hort, duem a terme un projecte específic d’emprenedoria i es treballa la llengua anglesa des de P3. Fem sortides pedagògiques i culturals al nostre entorn proper per potenciar l’esperit crític i desenvolupar la competència artística.

Passeja’t pel menú de l’esquerra per seguir coneixent més coses sobre nosaltres