Història

L’escola Frederic Mistral data de l’any 1974. Va ser construïda en el marc d’un Pla d’Emergència que volia dotar la societat del moment dels centres escolars necessaris per a assumir el fort augment de natalitat que s’estava produint.
Des d’aquell moment ençà l’escola ha anat evolucionant i adaptant-se a les necessitats i circumstàncies de cada moment volent ser sempre un servei públic compromès amb l’educació i la formació humana dels nois i noies del barri.

2014 Vídeo promocional del 40 aniversari de l’escola.

1973 Construcció de l’escola Frederic Mistral Granvia Sud l’Hospitalet Font: Centre d’Estudis de l’Hospitalet.

1976 Aquesta fotografia feta per Bartolomé Fité mostra els problemes d’accés que tenia el barri a mitjans dels anys 70. Davant de l’impossibilitat d’accedir als sus habitatges per la Gran Via, havien de fer-lo a partir de la carretera del Prat, ficant-se pel descampat que havia al costat d’Indústries Alpur SA, que veieu a l’esquerra, juntament amb el pati de l’escola Frederic Mistral.