PARTICIPEM A LES JORNADES DE JOCS POPULARS

El dia 11 de maig, els nens i nenes de cinquè de totes les escoles de L’Hospitalet de Llobregat vam anar al camp de bèisbol de Bellvitge per participar en les Jornades de Jocs Populars Escolars.
Tots portàvem una enganxina amb el nostre nom, el nom de l’escola i el número de joc pel qual havíem de començar. A tots els nens ens van agrupar en 14 equips, formats per alumnes de diferents escoles. Hi havia 14 jocs en total, com el sogatira, el sneyor dels anells, saltar les gomes i molts més…

Tots els grups vam anar passant pels diferents jocs fins a fer-los tots. En acabar vam ballar tots junts una dansa escossessa que es diu Guy Gordons.
Va ser una activitat molt divertida i esgotadora, perquè feia molta calor. El joc que més ens va agradar als de la nostra classe va ser el de la mèl.