PARTICIPEM A LA LLIGA DELS LLIBRES

Dijous, dia 10 de maig els alumnes de 5è vam fer la primera eliminatòria de la Lliga dels Llibres, a la Biblioteca de la Plaça Europa.

Per preparar-nos per a la Lliga ens hem hagut de llegir 15 llibres, perquè després ens fan preguntes sobre ells.
Mentre esperàvem que arribessin els nens i nenes de l’escola Ramon Muntaner, que eren qui jugaven amb nosaltres, la Neus ens va proposar uns jocs.

Quan finalment van arribar vam anar a una sala molt gran i va començar la competició.
La veritat és que estàvem una mica nerviosos, perquè a mida que anaven fent-nos les preguntes, la cosa es posava més difícil. Vam fallar-ne 5, però, quan al final vam comptar les bales que teníem al pot, vam veure que havíem guanyat. Quina alegria!
Ara hem de fer una segona eliminatòria el proper divendres, dia 18. O sigui que continuem llegint amb moltes ganes per preparar-la bé.

VEURE MÉS FOTOS