EXPOSICIÓ SETMANA DE PRIMAVERA

El passat dimecres 9 de maig va tenir lloc l’exposició de la Setmana de la Primavera a l’escola dedicada aquest curs al “Temps dels nostres avis”.

A les 16:45 hores les portes de l’escola s’obrien perquè totes les famílies de l’escola poguessin veure l’exposició on es mostraven un recull de les activitats i manualitats que els nens i nenes de l’escola havien fet durant aquesta intensa setmana.
Durant una bona estona mares, pares, avis i avies van poder recórrer els diferents passadissos de l’escola i contemplar tota mena paradetes ( taller de costura, taller de joguines, taller de baldufes, arbres genealògics, objectes antics que van portar les famílies, dossiers treballats durant la Setmana, Jocs Florals, …) i fins i tot, van poder visionar en diferents pantalles repartides per l’escola vídeos amb les fotografies de les activitats realitzades.

L’exposició va ser un èxit i durant una bona estona els passadissos de l’escola van omplir-se de famílies i infants. El conjunt de mestres volem fer dos agraïments. En primer lloc, a tots els avis i àvies que van col·laborar amb els mestres oferint-se per explicar algun joc, algun conte o alguna història de la seva infància o adolescència durant la setmana. I en segon lloc, a totes les famílies que van perdre una estona per visitar l’exposició.