Sortida 5è CUEME

El dijous 13 de juny, els alumnes de 5è vam realitzar un dia d’activitats gràcies als diners que vam guanyar amb la nostra cooperativa Súria Kids.

El nostre dia va començar amb un partit de futbol al camp de futbol de Súria. Després, amb bicicleta o a peu, vam arribar fins al Pou4 on vam esmorzar i seguidament vam realitzar un Escape Room. També vam poder veure algunes instal·lacions i vam fer varis jocs a la zona del tatami. Per completar el nostre dia, vam poder fer jocs aquàtics a la piscina coberta del local. Abans de tornar cap a l’escola, vam recuperar forces amb un gran vermut.

FOTOS SORTIDA POU4