EDICIÓ CLIMÀTICS 21-22

Tot un repte!

Enguany l’edició de Climàtics s’encapçala amb la coordinació dels tallers “Teach Media, la ràdio a l’escola”  subvencionats per l’Ajuntament de Súria. Aquests tallers s’imparteixen cada trimestre a una de les tres escoles: durant el primer trimestre a l’Escola Francesc Macià, al segon trimestre a Fedac i al tercer trimestre a l’Escola Salipota.

Hi ha una gran coordinació per tal d’organitzar Climàtics 21-22 entre el tècnic de Teach Media, la Carla Fernández com a coordinadora de Climàtics de les tres escoles, els coordinadors d’Escoles Verdes de les tres escoles, l’Ajuntament i el tècnic de Ràdio Súria. Volem agrair a totes les persones que fan possible Climàtics pel seu esforç i dedicació!

A la nostra escola, Francesc Macià, ja s’han començat a fer les primeres sessions dels “Taller de ràdio per a les escoles” i l’alumnat està molt il·lusionat de poder participar a la Ràdio.

La classe de 3r juntament amb la seva tutora Dolors Baselga reben la formació del tècnic de Teach Media Ràdio, Josep Sanfiz. A més, la Dolors penja al SITES totes les sessions que es van realitzant perquè l’alumnat les tingui disponible en Xarxa.

L’objectiu d’aquests tallers és formar l’alumnat perquè puguin crear un programa de Climàtics al final del primer trimestre de la manera més autònoma possible, educant-los en la cooperació i construint coneixements de manera coeducativa, així com posant èmfasi en la participació al poble i el seu entorn. A més, com a escola verda, crear accions que afavoreixin al desenvolupament sostenible i a potenciar els valors en ecologia del nostre alumnat.

A més, l’organització de Climàtics d’aquest any permet tornar a anar a la Ràdio Municipal de Súria i fer algunes sessions dels tallers allà mateix. Això és una gran notícia!

S’informa que a finals de novembre s’anirà anunciant el primer programa de Climàtics que podrem gaudir de cara al desembre i que totes les famílies podran escoltar a través de la Ràdio.

Finalment cal recordar que s’anirà penjant informació de Climàtics a l’instagram: radiosuriaclimatics

Seguim!

Carla Fernández Mata