CONSTRUÏM BARRAQUES DE VINYA – Cicle Mitjà

Després de la sortida que vam fer el dijous llarder a la zona dels Tres Tossals on l’Albert Fàbrega ens va explicar perquè servien les barraques de vinya, a l’escola vam construir la nostra pròpia barraca.

Primer de tot vam delimitar la planta de la barraca i a partir d’aquí calia anar posant peces de suro que simulaven les pedres. S’havien de pujar les parets de la barraca sense fer servir cap tipus de cola i, els més ràpids, fins i tot van aconseguir cobrir totalment la teulada.

Després, per tal de poder moure fàcilment la barraca, vam construir-la enganxant les peces amb cola.

Un cop acabades les vam exposar a la biblioteca de Súria i a l’escola.