Circular

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

La segona entrega de fruita del programa “Pla de Consum de Fruita a les escoles del curs escolar 2017/2018” del Departament d’agricultura de la Generalitat de Catalunya es realitzarà durant la setmana vinent. Una comissió de mares i pares voluntaris/es vindran a l’escola a tallar la fruita i a repartir-la, el dimecres 7 i el divendres 9 de febrer, entre els nostres alumnes. NO CALDRÀ PORTAR ESMORZAR AQUESTS DOS DIES.

Si hi ha algun alumne amb al·lèrgies o intoleràncies a alguna fruita li ha de comunicar al tutor/a del seu curs.

FEM DE LA NOSTRE ESCOLA, UNA ESCOLA SALUDABLE, FOMENTANT EL CONSUM DE FRUITES EN ELS ESMORZARS I BERENARS.