FRUITA ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Aquest curs l’escola torna a participar  en el programa “Pla de Consum de Fruita a les escoles” del Departament d’agricultura de la Generalitat de Catalunya.

Ens faran entrega de fruita tots els mesos, de novembre a juny, exceptuant el mes de desembre.

La primera entrega de fruita es realitzarà la setmana vinent.

Per tant, el dimecres 21 de novembre i el divendres 23 de novembre NO CALDRÀ que els/les vostres fills/es PORTIN ESMORZAR.

Per tal de rentar, pelar i tallar la fruita que consumirà l’alumnat d’infantil demanem la col·laboració de les famílies que, aquells dos dies , hauran de venir a l’escola al voltant de les 9’30h.

Per tant, aquelles famílies que puguin venir a l’escola a donar un cop de mà que ens ho facin saber el més aviat possible.

FEM DE LA NOSTRA ESCOLA, UNA ESCOLA SALUDABLE, FOMENTANT EL CONSUM DE FRUITES EN ELS ESMORZARS I BERENARS.

Cordialment,

La Direcció.