El Rei Carnestoltes

Un missatger del Rei Carnestoltes ens ha donat les següents consignes, que tots i totes haureu de complir, si aquesta setmana us voleu divertir:

El dilluns 5 de febrer una sabata ben diferent a cada peu.

El dimarts 6 de febrer un detall a la cara et pintaràs.

El dimecres 7 de febrer unes ulleres originals portaràs.

El dijous 8 de febrer amb un barret o gorra a l’escola vindràs.

El divendres 9 de febrer, a les 15’30h, farem la Rua pels voltants de l’escola amb les disfresses que haurem confeccionat.

ATENCIÓ: el divendres 9 no podem venir pel matí disfressats de casa.  La festa la farem per la tarda.

IMPORTANT: el divendres 9 a les 16’30h, els alumnes  posaran paradetes per vendre bosses de llaminadures a 1 euro i recaptar diners per les colònies. Demanem la vostra col·laboració!